دراسة حالة

Cultural event aims to raise awareness of NEOM’s Social Responsibility programs

نيوم إس 7 بوليفارد

Case Study

Cultural event aims to raise awareness of NEOM’s Social Responsibility programs

نيوم إس 7 بوليفارد

دراسة حالة

we were able to develop a brand identity that spoke to its values, mission, and unique position in the market. focusing on creating a visual identity that was both modern and timeless, conveying a sense of reliability, trust, and excellence.

المخرجات

بناء العلامة التجارية

التوجيه الإبداعي

الهوية البصرية

إرشادات التوجيه (Wayfinding)

تجربة الزوار

No items found.
Case Study

we were able to develop a brand identity that spoke to its values, mission, and unique position in the market. focusing on creating a visual identity that was both modern and timeless, conveying a sense of reliability, trust, and excellence.

Deliverables

بناء العلامة التجارية

التوجيه الإبداعي

الهوية البصرية

إرشادات التوجيه (Wayfinding)

تجربة الزوار

No items found.
Related work

R

e

l

a

t

e

d

We excel and create business value from strategy to execution

All work
أعمال ذات صلة

ذات صلة

نتميز بخلق قيمة للأعمال من الاستراتيجية إلى التنفيذ.

جميع الأعمال